mer förberedelser

 

Ännu mera mat gjord till mig. Blev kycklinggryta med curry och champinjoner över idag.
Så sex påsar blev det idag oxå. Ligger nu i frysen.
 
Var på shoppingrunda idag med tjejerna. Alltid kul, men efter ett tag ruttnar man. 😆
 
Huset är hyfsat städat nu oxå. Riktigt skönt. Och tvättberget fortsätter jag med imorgon. 😊
 
Såhär ser mina portioner ut. Det flytor på bra. 😂
 
 
 
 
 
 
Ännu mera mat gjord till mig. Blev kycklinggryta med curry och champinjoner över idag.
Så sex påsar blev det idag oxå. Ligger nu i frysen.
 
Var på shoppingrunda idag med tjejerna. Alltid kul, men efter ett tag ruttnar man. 😆
 
Huset är hyfsat städat nu oxå. Riktigt skönt. Och tvättberget fortsätter jag med 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0