Resultat

Mina promenader och småjoggningar har visat lite resultat.
På en månad har jag gått ner 2,1 kg och minskat 14,5 cm sammanlagt runt om på kroppen. Känner mig toknöjd. För idag är en sån dag jag känner mig riktigt uppsvälld och plufsig, så kul med sånt resultat.

Sen har vi även beställt nytt kök. Wohoo!
Åkte till ikea igår på morgonen och ritade upp köket med hjälp av en tjej där. Sen åkte vi hem och måttade lite extra. Och så fick vi fnatt och åkte tillbaka igen för att göra några ändringar och lägga beställningen. Var där straxt innan 18. Och vi hann inte klart!!! 😳

Så tillbaka imorse för att slutföra allt med måttbeställd bänkskiva osv.. Riktigt kul men bökigt. Om ca 20 dagar får vi hem allt. 👍

Ska bli riktigt Nice. Vi beställde även nya kyl/frysen idag. Ugn, häll och fläkt tog vi oxå från ikea.

Längtar!!! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0