Konstigt

Körde en liten väg och mät dag idag. Tycker jag har så himla konstigt resultat. Så här ser det ut:
 
 
datum               vikt       midja      mage          lår         arm
 
2012-03-25      86kg       93cm     109cm        64cm      34cm
2012-09-29      90,5kg    89cm      107cm       63cm      33cm
 
 
Där ser man ju att vikten gått upp rejält, 4,5kg..  Inte bra.. Till saken hör att i början där slutade jag snusa oxå. 
Men sen ser man ju att jag minskat några centimetrar iallafall.. Så då borde det ju vara muskler som blivit större, eller befintliga iallafall. =)
 
Sen har jag varit upp på 92kg emellan oxå. Så himla konstigt.
 
Men nu i oktober så ska jag gå med mamma på en iso diets kurs. Ska blir riktigt intressant. Så jag hoppas att det kommer hjälpa till lite. Tror att jag äter för lite eftersom jag tränar som jag gör.
Ska bli intressant och kul på kursen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

hej! haha sorry att jag verkade lost men blev så förvånad! superkul att du kom fram och sa hej i alla fall :)

2012-09-29 @ 17:40:41
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0