Nu är jag igång

Nu känns det som om jag verkligen kommit igång med träning igen. Har iallafall rätt inställning just nu.

Har varit iväg på 3 pass sammanlagt hittills å fler ska det bli. Har ju köpt årskort nu som räcker till september nästa år.
Plus att jag kommit på en riktigt god frukost att ta med till jobbet. Så nu känns det som om det rullar på.
Tjyv vägde mig lite igår, såg ganska bra ut tycker jag. Tänkte ta väg och mät dag imorrn igen. Har inte riktigt bestämt mig än för vilken vecko dag jag ska ha så det får bli lite olika så det blir variation.

Idag vart jag riktigt stolt över mej själv. Vi hade inventering på jobbet idag. Och det var min tur att vara den som stannade kvar om det behövdes. Hade räknat med en dag som slutade runt 19 för det är den tiden vi brukar sluta. Så då hade jag alltså missat dagens zumba pass. Men mitt på dagen så kändes det som om det inte skulle göra nåt för jag hade så jäkla ont i huvudet och var skittrött. Men så slutade jag halv 5 så då bestämde jag mig för att gå på zumban. Så nu är jag nyduschad och stolt,hihi.

Imorrn ska jag ta me mej ungarna så ska vi på virkdejt med en arbetskamrat till mig. Ska bli mysigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0