Bokat två pass

Nu måste jag försöka ta tag i detta med vikten igen. Den har bara gått uppåt senaste tiden trots att jag aldrig förr varit ute på så många promenader eller joggingturer.

Började väga och mäta för ca 1½ månad sen. Vikten har gått uppåt men vissa mått har gått neråt så jag hoppas att det är en del muskler som tillkommit oxå.

Nu har jag bokat in två pass på nynäsfriskcenter, där vi tränade hela förra året. Så imorrn blir det ett zumba pass och på tisdag blir det ett sh´bam pass. Ska bli riktigt kul, ser verkligen fram emot det.

Idag har vi varit ute och grävt en massa på tomten oxå. Matdagboken så gav det mig 1100kcal plus. Haha.. Kommer aldrig upp i dessa kcal som den vill att jag ska äta.

Långhelg nu, så imorrn får vi sova lääänge.tssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0