Virk café

Vilken härlig dag det var idag. Solsken å varmt. Vi hade lite städar dag på fm, eller det var mest gubben som städade och jag plockade litegrann. Svårt för mig å duscha rått burarna med handen i bandage. Vi hade dörren öppen under städ racet,riktigt skönt.
Sen promenerade jag med Pauline upp till kyrkan för idag var det äntligen dags för riddarskola igen. Som hon längtat.

Sen traskade jag hem igen, satt vid datorn en stund.
Sen begav jag mig ner till Nynäs där jag och Edita bestämt virkdate. När jag kom fram till Jannis café så var hon redan där, vi satte oss ute i solen. Den värmde på riktigt bra, men sen drog den runt hörnet så då gick vi in å satte oss. Så mysigt å sitta å virka,dricka kaffe å snacka skit. =)

Hann visserligen bara med två rutor på typ två och en halv timme, men det var mycket pratande plus att jag var tvungen å nysta om ett nystan. Jag skyller på det iallafall. =)

Nu har vi precis ätit middag å jag har bänkat mig i soffan och ska göra något varv på flodhästen. Den måste ju bli klar snart för jag har två andra mönster här hemma nu som jag bara måååååste göra.

Bild på mönstrena kommer senare då jag börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0