Hemlispaketet

Tjohoo idag kom mitt paket från min hemlis. Tror jag vrålade så mamma fick lock för örat,haha. Pratade me henne i telefon då jag gick till brevlådan,tsss

Öppnade å det var såååå massa fina saker där i. Cappucino,ansiktsmask,lakrits, härligt garn och en allergivänlig morot =)


Sen till en annan sak. Hade ju möte i dag med fackklubben. Det gick faktiskt ganska bra, var riktigt jobbigt ett tag då vi tog in chefen oxå. Men det känns ändå ganska bra nu efteråt.
Sitter kvar månaden ut som ordförande, sen blir jag sekreterare och en annan ordförande. Så får vi se om det kan bli nåt av det här.  Tvivlar..

Men just nu känner jag mig lättad iallafall, så det är skönt.

Var precis ut på en kvällsrunda, så skönt.  4,5 km powerwalk varvat med jogging.
Ska försöka få in några pass i veckan, jogga kan jag ju även fast handen inte är helt hundra än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0