Blandat

Kommer ett litet bland inlägg.

Vann tävlingen som jag hade länkat i förra inläggert, tjohoo. Nu väntar jag bara på att höra något därifrån så ska jag beställa en yoga matta.

Idag ska vi ha kalas för Felicia. Hon fyller inte förräns på måndag Så från oss får hon inget nu. Ska snart börja fixa iordning lite här. Juförsej är bara jag vaken nu så jag inväntar de andra.

Sen en sak jag är riktigt irriterad över. Tränar ju en hel del nu, men inte fan går jag ner i vikt. Nu hade jag gått upp ett kilo. Hade jag varit hyfsat normslviktig så hade jag tagit det som ett muskel kilo. Men nu när jag har typ 15 -20 kg som jag vill bli av med så blir jag riktigt irriterad. Då har jag ändå hållt kosten hela sommaren, nåt besök på McD när man varit ute på färd har det blivit. Men här hemma har det blivit bra mat med lågt kolhydrat intag. En jäkla tur att jag tycker att det är kul att träna annars hade ja säkert lagt av eftersom inget händer ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0