Sjukt

Host och snörvel. Här var det sjukt hus. Martin kom hem i måndags från jobbet, var hemma hela veckan. I torsdags började jag få ont i halsen, i fredags kunde jag knappt prata och idag är hostan från hell här. Suck.

Denna vecka är det ju sportlov i skolan. Pauline åkte med min pappa till husvagnen igår, hon var helt speedad på morronen å packade väskan vid 6 tiden,tsss. Om jag blir vidare sjukskriven så får ungarna sportlov annars får dom vara hemma till på onsdag.

Igår hämtade Martin hem sin motorcykel oxå, den ska säljas å det var en dam här i från Ösmo som ville kika. Men tror ni fanskapet startade när han kom hem då (körde hem den på släp)... Suck, så Martin var ute å höll på med den lite, skulle testa å rulla igång den i en backa en bit bort. Det slutade med att jag fick åka å försöka hjälpa till, sen ringda ja mamma så hon kom å bogserade (självmordskandidater) å jag låg en bit bakom i min bil. Phua lite nervigt..

Men hem kom vi.. Sen hjälpte jag Martin så gott ja kunde me en hand å montera ner hojen. Så kom damen och kikade på hojjen. Vi hade sagt att den bråkade men att vi skulle fixa det.. Hon var riktigt intresserad, Och medans hon var här så fick vi igång den. Så jäkla skönt.
Så hon kommer tillbaka senare i veckan om det är finare väder. Började ju snöa igår mitt i allt.

Sen var det mest å ta det lugnt å glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0