Nu är det över

Inatt 7 minuter i 2 somnade mormor in. Lugnt och stilla med mamma vid sin sida.
Hon hade de senaste dagarna bara blivit sämre och sämre, så det var skönast för henne att få somna in. Hon var ju trots allt 80 år och har lurat döden ett antal gånger med hjärtinfarkter och andra sjukdomar.

Idag var jag och Felicia hemma hos mamma, Johnny och morfar hela dagen. Bara var där.
Det var skönt att få vara med där även om man inte gjorde nåt. Jag och Mamma plockade ihop lite av mormors hjälpmedel som hon hade.
Mamma ringde en massa samtal som behövdes ringas osv...

Sen tog vi en promenad ner till centrum, jag mamma och Felicia.

Nu sitter jag hemma och tårarna bara rinner hela tiden, som om man öppnat en vattenkran. Känner mej som en urvriden disktrasa.
Men det går över det oxå, bara att ta sig igenom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0