storshopping

På förmiddagen idag så åkte vi först en sväng till min mormor och morfar. Hade köpt med mig västeråsgurkor till dom.. Hon gör världens bästa inläggning av gurkor, måste tjyva det receptet någon gång.. Fick med mig två glas med färdiga gurkor, köpte ju gurkor och skickade med mamma för någon vecka sen,.. Men dom måste stå några veckor till för att få den godaste smaken..

Sen åkte vi till maxi och storhandlade, skönt att få det avklarat.. Har börjat med veckomatsedel igen, för det värsta jag vet är att varje dag efter jobbet komma på vad man ska äta, värst är när jag jobbar natt, och nyvaken står på ica, suck...

Är fortfarande ganska sliten efter den här ganska så sömnfattiga vecka, tar nog några dagar innan man är sig själv igen... Ska bara ta det lite lugnt resten av dagen, eventuellt kommer några kompisar på fika, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0