stegen 18/9

jahapp på ska vi se då hur många steg jag traskade ihop inatt då..
15 920 steg blev det,  ojoj, rekordet hittills alltså,haha.. Har ju haft stegräknaren i hela 4 dagar, eller vad det nu är...
Men det är ju bra, nästa vecka jobbar jag dag,då får vi se hur mycket jag går dagtid då.. Kan hända att det blir mindre eftersom när man jobbar natt så går man runt för att inte somna,tsss

En kul grej föresten:
Lämnade Felicia på skolan nu på morronen, då frågade ena fritidsförken om jag gått ner i vikt, hon tycker att det syns om man jämför med förra året.. Och sen förra året så har jag nog gått ner 6-7 kilo.. Tränade ju en del i början av detta år för att slimma till fläsket lite inför bröllopet, hehe..
Kändes skitkul när hon sa så.. Så nu är jag glad, då blir man ännu mer peppad...


Kommentarer
Postat av: hanna jakobsson

hey ! trevlig blogg! premunera via bloglovin? kram:)

2009-09-18 @ 10:13:38
URL: http://hannoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0