snart helg

Gud så skönt att det snart är helg, är så jäkla trött..
En natt kvar, men imorrn blir det nog inte mycket sömn.. För då är Paulines dagis stängt..
Förhoppningsvis får jag sova någon timme iallafall..
Sen om jag är tillräckligt pigg ska jag åka och hämta ut mitt pass som är klart.. Sen hämta ut ett paket åt morsan, om dom nu tillåter det.

Men det återstår att se som sagt, vet ju inte alls om Pauline låter mig sova..

Är lite trött på mat oxå,så tråkigt att hitta på nåt varje dag, man har lixom kommit in i en sväng där det känns som om man bara äter samma sak varje dag, fast det gör man inte..
Ingen fantasi alls..
Kom gärna med förslag..


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.

2009-09-04 @ 01:56:18
URL: http://metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Anna

Åh jag känner igen det där så väl. Man har ingen som helst aning om vad man ska laga för mat och fantasin lyser med sin frånvaro.

Min bästa kompis och hennes kille sätter sig ner varenda söndag eftermiddag och skriver matlistor för hela veckan. Det kan kanske vara ett tips..?!



Må väl!

2009-09-04 @ 07:27:19
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0