seg dag

Jisses vilken seg dag det var på jobbet, men det kanske berodde på att jag var ruskigt irriterad på min chef.. Man kan bli galen alltså..
Vi diskuterade det här med vabben, å han tror han har rätt och jag säger bara vad föräkringskassan sa... Suck..
Nu skulle han kolla upp med försäkringskassan oxå.. Så vi får väl se hur det blir..
Om han har rätt att man inte får vabba när man jobbar natt så tänker ja vägra jobba natt, så är det bara.. Kan ju inte riskera att nån av ungarna blir sjuk då jag jobbar natt lixom..

Idag åt vi gravad/rökt lax, så hmla gott.. Pappa kom förbi med den igår.. Han fiskar ju och gravar och röker själv... gott gott...


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för dina uppmuntrande ord i min blogg! glad



Det där med din chef verkar ju helt sick, varför skulle man inte få ta ut vård av barn när man jobbar natt?? Verkar helskumt...



Passar på att önska lycka till med din viktminskning också! Det är viktigt att man känner sig nöjd med sig själv och mår bra. :)

2009-09-07 @ 18:50:57
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0