Mhmm

Så var det det där med sömn igen.. Vart är den? När kommer den?
Kunde inte sova inatt, låg vaken hur länge som helst och bara vred och vände på mej, först var det för varmt sen för kallt.. Plus huvudvärken dåra.. Suck..

Hade tänkt åka hem och lägga mej nu när jag lämnat ungarna på skola och dagis, men så satte jag mej här i soffan... Suck..

Måste åka å hämta ut mitt pass sen också,så vi får se om ja kan vila efter det. Ska ju jobba natt den här veckan igen..
Men jag hörde rykten på jobbet om att nattskiften snart ska vara över, hoppas verkligen det för det börjar bli slitet å jobba varannan vecka dag och varannan natt.. Dessa tidsomställningar hela tiden är jobbiga..


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Tack för grattishälsningen i min blogg! :)



Låter jobbigt att jobba varannan vecka natt...hoppas det fixar sig så du slipper det.

2009-09-14 @ 13:09:24
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0