lite mindre förbannad

Nu är jag inte lika förbannad längre, bara lite...
Har pratat med försäkringskassan och dom säger att man får vabba även om man jobbar natt, så på måndag när jag har dagskift igen så ska jag ta ett snack med arbetsledaren och produktionschefen..
Även om det är ett företagspolicy dom har så ska man fasen få vabba om barnen är sjuka...
Och säger dom att man inte får det så får jag helt enkelt sluta jobba natt, och då blir dom inte glada vill jag lova..
För dom är jätteglada över att jag tar nattpasset varannan vecka, för vi ska köra skift, då får det inte bara vara en och samma person som kör varje vecka.. Det hade vi förut. Förra året jobbade jag natt i typ 3 månader i sträck.. Blev helt knäpp till sist och då införde dom skiftet..
Men som sagt, om dom vägrar lta mig vabba när barnen är sjuka så kan jag inte jobba natt längre..

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, natt är väldigt speciellt haha. Jag var typ redo för psyket - kanske inte, men du fattar ^^

2009-09-02 @ 17:25:58
URL: http://johannafinnanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0