klocka

Mamma och Johnny kom hem från sin ena semester i tisdags, dom var två veckor i portugal, men sig hem hade mamma en skitcool klocka.. Har velat ha en klocka ganska länge men det har inte blivit av att köpt nån..
Sen visste jag inte om det gick och jobba med klocka, jag menar man håller på och skruvar i trånga skrymslen, man håller på med oljor, och kopplar slangar och grejjer, man är inte direkt ren alltså...
Men jag hade den på mig inatt och det funkade bra, får bara lyfta ner lastpallar för en trappa på ett annat sätt men det funkade bra det oxå..



Har sovit lite för lite idag känner jag, men det gör inget.. För jag får ju sova inatt, tjohooo..

Ungarna ska snart iväg på sin gympa, friidrottslekis.. Dom sitter och tjatar just nu på att dom vill åka, men det börjar inte förrän 17,30 haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0