Inte som planerat

Ibland blir inte allt riktigt som man planerat.. Vaknade av att telefonen ringde vid 14 tiden.. Sprang upp men hann inte svara, sen ringde mobilen, hann inte svara i den heller..
Sen såg jag att jag hade flera missade samtal på mobilen,hehe..
Då var det Paulinesdagiskompis mamma som hade försökt få tag i mej.. Pauline skulle ju hem med en kompis idag..
Fick lite smått panik och undrade vad som hade hänt, för vi hade pratat om att jag skulle ringa henne när jag vaknat för att bestämma tid när jag skulle hämta Pauline... Hon visste att jag jobbade natt..

Så jag ringde upp,då visade det sig att Paulines kompis blivit sjuk och fick gå hem tidigare från dagis... Sånt som händer..

Så jag gick upp, hällde i mej kaffe och åkte iväg å hämtade henne på dagis, hon var riktigt ledsen och besviken, men men.. Dom får leka en annan gång istället..
Nu har jag och ungarna precis ätit middag, Martin kommer senare.. Nackdelen med samåkning, när den som kör alltid ska åka och handla och grejja på vägen hem..
Men det blir nog bättre snart när dom renoverat klart sitt hus, då slipper Martin alla ofrivilliga tripper till bauhaus, honbach och IKEA,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0