fullt upp

Har inte hunnit skriva nåt, har haft fullt upp.. Igår så gick jag och mamma på älgsafari igen, men då minsan var dom inte där... Typiskt, vi som hade med oss våra kameror,hehe..

Men jag vågar nog inte gå dit själv, tsss... jag är för feg.. Så det får bli nästa gång morsan kommer ut igen...

Har haft massa möten på jobbet oxå,så jag slutade lite senare igår.. Idag gick Pauline med en kompis hem efter dagis, så snart är det dags att åka och hämta henne..
Men det får Martin göra för jag håller på med maten..
Alltså jag hatar att koka pasta, antingen blir det på tok för lite, eller så blir det för ett helt kompani..
Ska göra makaronipudding idag, eller jag håller på med det rättare sagt... men fick koka extra pasta för första omgången blev det väldigt mycket för lite.hehe..

Men nu står den i ugnen iallafall.. Men det kommer bli klart typ precis när Pauline ska hämtas så vi får käka när hon kommit hem igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0