effektiv

När är ni som mest effektiva på dygnet..
På helgerna är det helt klart morgonen och förmiddagarna för mig.
Har redan hunnit vika fyra korgar med ren tvätt, bytt sängkläder i allas sängar, rensat ur garderoben med sängkläder och handdukar, så nu går det stänga den dörren,haha..
Sen gick vi ut, jag planterade ner alla nejlikor jag fick av mormor igår. Dom är riktigt gamla, alltså nejlikorna.. Min mormor fick dom av sin pappa i tyskland, sen satt dom på mormor och morfarns landställe i en massa år, sen har dom suttit där dom bor nu..
Så jag hoppas verkligen att dom klarar sig.. Vore tråkigt om dom dog totalt för att dom blev flyttade hit..
Men dom började bli dåliga hemma hos mormor, dom satt i skuggan och dom vill ju ha massa sol, så nu sitter dom på en solig plats i min trädgård så får vi se..

Nu har jag precis druckit kaffe å satte mig i soffan för att ta det lite lugnt ett tag, sen får vi se vad vi hittar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0