Äntligen

Snart helg, gud så skönt, den här veckan har man verkligen jobbat arslet av sig rent ut sagt... Är helt slut i kroppen, igår var jag så trött att jag höll på å somna på soffan redan vid 19 tiden.. Men imorrn slutar jag 13, såååå skönt..
Då ska jag och en arbetskompis gå och käka lunch någonstans. Sen så börjar själva Pub kvällen vid 16..
Vi har ju en pub på jobbet, på övervåningen så man behöver inte gå så långt,hehe..
Kommer vara en lite speciell kväll med trubadur och så... Och Avtackning av tre stycken som gått i pension i år.. Så det ska bli trevligt..
Och sen har jag ju blivit lovad skjuts hem oxå,så det är bra, då är allt bokat och klart.hehe

Nu ska vi snart käka, kycklingklubbor, ris och currysås, gott gott.


Kommentarer
Postat av: Claudia

tack så mycket :)



okej skönt att höra :)

2009-09-10 @ 22:24:21
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0