Älgar

Ja jäklars, jag tänkte gemej ut på en promenad, trött på att sitta inne här hemma, massa tjafs me ungarna och allt möjligt..
Så ja sa att ja skulle gå ut och gå.. Felicia ville följa med,så vi gick ut på ängen brevid våran tomt och sen gå en runda..
Vi gick och pratade om vilka djur som fanns i skogen och Felicia undrade om dom var farliga och jag sa att man inte behövde gå runt och var arädd för dom var ännu mer rädda för oss,hehe..

Skulle visa Felicia vart jag gick in i skogen engång och hittade massa svamp.
När jag pekade ditåt så såg jag nåt som rörde sej i skogskanten, ca 100 meter bort..
Jag stannade och Felicia (7år) undrade var för jag stog stilla och tittade ditåt, då hoppade en stor älg ut ur skogskanten... Kan ju säga att Felicia höll på å skita ner sej,hehe.. Okej, min puls steg med rasande fart oxå.. Jag satte mej på huk för att inte skrämma älgen, och felicia nästa hoppade upp i mitt knä,hihi så söt..
Sen kom en älg till ur skogen, då kände jag att det var dags att gå därifrån.. Jag är lite skrajsen för dessa stora djur oxå men ville inte visa det för Felicia... Så jag sa att det var bäst att vi smög oss iväg så vi inte skulle skrämma älgarna,hehe..

Phua, dom e ju ruskigt stora på så nära håll hehe...


Kommentarer
Postat av: Gidd3

Hej snygging! ^_^ ~

Behöver du en prenummerant till på Bloglovin? :>

Lägger gärna till dig, om du lägger till mig.

2009-09-21 @ 12:58:07
URL: http://gidd3.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heej, allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg :)

2009-09-21 @ 15:08:12
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0