smått bättre

Ja liite bättre mår jag, men är inte bra.. Febern pendlar fortfarande, huvudet känns lite bättre..
Men det kanske beror på Ipren oxå, tar ju 2-3 per dag för att kunna må lite bättre...
Pratade ju med vårdcentralen och dom sa att jag skulle vänta några dagar till och sen se hur det var, så jag får väl hoppas på att det går över av sig själv..
Men det börjar bli riktigt tråkigt att bara ligga på soffan, men och andra sidan så orkar jag inte så mycket mer...

Det positiva är ju att man hinner se en del serier som man inte hinner se annars,hehe..


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..:)



hihi, det ska vara kokta ägg, jag tar hårdkokta det blir rätt kladdigt ändå med allt smör.. :)



tack så jätte mycket för din röst på mammas hus.. hihi.. nu blir hon glad.. ;)



KRAMEN

2009-10-22 @ 09:20:11
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0