motionscykel

Har varit och shoppat en motionscykel idag, riktigt skönt..
Har monterat och kört en vända redan... Nu har vi möblerat i vardagsrummet så att man kan har den stå bakom ena soffan och den är inte i vägen så då kan man cykla och kolla på tv samtidigt... Och samtidigt känna sig lite nyttig...
Var också och köpte vinterskor till hela familjen..

Sen har vi varit hos mormor och morfar och ätit lunch.. Innan lunchen så krattade vi lite och jag körde med jordfräsen där dom haft ett grönsaksland, men nu ska det bli gräsmatta.. Så nästa helg blir det väl gräsfrön slängda där tror jag...

Sen har vi bara varit hemma.. Sjungit lite,haha.. Har fixat disneys sing it till ungarna på nintendo wii.. Jisses så kul det är och så gräslig man låter.. Blir jätte lustigt ljud i mikrofonen.. Men skoj är det..


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

♥ Mysig blogg du har! Första gången jag är här! Nu har jag äran att presentera en riktigt fin tävling i samarbete med Scandinavian Blonde där du kan vinna antingen ett vetebälte eller en vetekudde. Kika gärna in och delta! Önskar dig en riktigt fin tisdag! KRAM söta! ♥

2009-11-03 @ 12:54:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0