Trött å frusen

Idag har jag nästan jobbat häcken av mej, eller så har det visserligen varit dom senaste dagarna när man kommit till jobbet å sett att han som jobbar natt inte gjort så värst mycket... Suck...
Men det ska det bli ändring på så då slipper ja älta om det...

Imorrn e det fredag,tjohooo...
Vet juförsej inte vad man ska hitta på i helgen... På lördag ska jag ta det lugnt å slappa, kanske påta i trädgården... Men mest ta det lungt, jobbar ju på natten sen...
På söndag så ska jag först sova, sen vet jag inte... Rätt skönt å ha helger där inget är inbokat, att man kan ta dan som den kommer...
Sånt behövs emellanåt...

Sen så är det ju nattjobb resten av veckan...

Idag kom försten min förman på jobbet å sa så här:
"Vet inte om jag sagt det här men jag är jäkligt nöjd med dej och det du gör här, det märks verkligen när du är borta och när du är här."

Jag som inte är så bra på komplimanger ryckte väl mest på axlarna... Men han sa att han verkligen menade det å sa att han hoppades att jag trivdes bra på jobbet och så..

Alltid skönt å höra...


Nu är iallafall inbjudningarna postade, vi har ju fått dra ner en hel del på gästlistan, men det var iallafall en 22 kort som skickats iväg, men ja gjorde ett extra till oss oxå... Så vi inte glömmer tid och datum,haha...

Nä men det kan vara kul å spara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0