piercing

Gick ut å rensade lite ogräs i landet medans det duggregnade... Hade ingen lust att sitta inne hela dagen.

Sen när man väl var klar för dagen ute, dvs benen hade krampat flera gånger eftersom jag satt på knä... Å mitt onda knä gjorde mer ont... Ja då förstår ni så kommer solen fram å det slutar regna, suck...

Vi fick hem våra piercingat idag oxå, så idag har jag töjt mitt ena öra liiiiiite grann, från 1,6mm till 2,4 mm... Tanken är att jag ska sätta i en vit spiral där sen, men så mycket gick det inte töja idag, det gjorde ju ont,hehe...

Så här ser spiralen ut:


Bilden och piercingarna vi beställt kommer från barbarella massa fina grejjer där...

Martin har oxå spiraler, fast han köpte svarta, och en vit... Men han har ju lite större hål än jag, tror han e uppe i 6mm på ena örat 3mm i andra...
Mina spiraler är 3 mm å dom är för stora än sålänge... Sen tror jag att jag nöjjer mej...
Men det är klart, jag skulle ju bara göra en liten drake på armen, nu har jag snart en full sleeve, hehe

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Den kostar 470 kr/vecka, så 3 veckor har kostat 1410 kr.

2009-05-23 @ 11:19:11
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0