melodifestivalen

Den rubriken använder nog många just idag och imorgon...

Ligger i soffan å surfar och lyssnar på bidragen, men ja kommer nog inte orka kolla på hela...
Så det blir att läsa sig till hur det gått imorgon...
Jag är för trött på kvällarna för att orka sitta uppe bara för en sån sak,hehe... Jag prioterar min sömn,tsss...

Nästa vecka blir det inte mycket sömn... Jobbar natt igen, visserligen är det bara två nätter eftersom det är röda dagar och grejjer, kommer inte ihåg vilken helgdag det är men iallafall, det är inte väsentligt, det viktiga är att man är ledig,hehe... Så jag jobbar mån-tis och tis- ons och på onsdag är dagis stängt så då har ja Pauline hemma, så då blir det nog inte mycket sova för mej... Ska försöka förbereda lite kul saker för henne å pyssla me, men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0