fint väder

Idag är det fint väder ute igen, så jag ska passa på å vara ute på tomten å fixa lite...

Skulle ha åkt till min bror ikväll å ätit middag och kollat på melodifestivalen... Men så är Martin sjuk, han har ju varit hemma två dagar från jobbet oxå... Så jag fick ringa Leo igår å säga att vi inte kan komma idag... Tråkigt... Men vi får kanske ta det en annan dag...
Tråkigt oxå med tanke på att det är Leos födelsedag idag...
Men han får sin present imorrn när vi ska på Emils dop... För dit ska jag, även om Martin e sjuk...

Pauline vaknade idag oxå med världens hosta, så nu dricker hon hostmedicin... Skulle inte förvåna mej om hon blir sjuk nu...
Och jag som jobbar natt nästa vecka, fast om hon ska vara hemma så kanske hon e snäll å låter mej sova lite på dagarna iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0