Dop

Idag har vi varit på dop, min brorson Emil döptes, så nu har han fått sitt namn på ordentligt sätt... Det var jättefint och en jättebra präst, han var riktigt rolig... Vi skulle sjunga tryggare kan ingen vara, den psalmen kallade han för trygga räkan... Hehe, trodde jag hörde fel först, men han sa det flera gånger...

Sen var det trevlig fika efteråt...

Vi hade tur att vi kunde åka allihopa,trodde att Martin skulle få vara hemma me Pauline, för hon vaknade flera gånger inatt å hade ont i magen, så vi var upp på toa ifall det var därför hon hade ont... Men till sist fick hon komma upp till oss i våran säng, efter typ en timme somnade hon... Men sen gick hon upp vid 5 å fick kolla på tv... Å Jag gick upp vid halv 6 tror jag klockan var...
Ingen frukost ville hon äta, men hon piggade på sej så vi kunde åka allihopa...
Men hon mår inge bra, det märkte vi när vi kom hem, nu ligger hon på soffan och har ont i huvudet och lite hög temp, men inte feber... Så imorrn får hon vara hemma med mej, jag är ju ändå hemma eftersom ja jobbar natt denna vecka...

Är hon fortfarande dålig på tisdag så får Martin vara hemma så ja får sova...


Här kommer lite bilder


mina tokiga unger som sprang i vattenspridaren häromdagen


eehhh okej jag sprang oxå i vattenspridaren, skitskoj ju..


Leo och Emil påväg in i kyrkan


Nu har Emil fått sitt huvud tvättat




Emil var så söt, en riktigt trött kille som precis slumrat till när prästen skulle lyfta upp honom, då tittade han upp och gäspade superstort, fick tyvärr inte med det på bild, straxt efter den understa bilden så gäspade han,hihi...
Sen somnade han om när han kommit tillbaka till Leo...


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack för de goda kakorna! de var poppis!

2009-05-18 @ 07:03:29
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0