trött och ont

Har jobbat idag, vilket jag nu ångrar litegrann... Mitt huvud känns som om det är stort som en luftballong och snart ska sprängas... Har precis stoppat i mej en huvudvärkstablett... Samtidigt har jag fruktansvärt ont i nacken...
Så jag tror det händer ihop, har ju haft ganska mycket problem med nacken för några år sen så nu kanske det är läge å gå å kolla upp det igen...
Ska bara ta mej i kragen å ringa till läkaren oxå... Så man blir av med värken...

Hade en lärling med mej idag, så det gick ganska bra och jag tog hjälp av honom med alla lyft och sånt,hehe...

Men det tråkiga är att det inte blir någon träning idag, då kommer jag garanterat ha ännu mer ont sen... Ska istället lägga mej i ett varmt bad ikväll så nacken får lite värme... Och sen sitta med vetekudden ett tag, om jag hittar den...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 11:16:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0