Psyket innan veckan är slut???

Ja, ni behöver inte bli förvånade om ja skriver från psyket innan veckan e slut...
I dag höll min lärling på å reta gallfeber på mig...
Han tror lixom att han redan kan maskinen, att han är färdiglärd... HA!!!!
Jag klarade av maskinen efter en och en halv veckan, me koppla å allt sånt tar tid å lära sig... Å nu tror den sketna människan att han kan maskinen efter en dag, HA igen....

Och sen så ifrågasätter han allt jag gör... Och när han gjort något och jag har tillrättavisat honom hur man ska göra så kommer han med bortförklaringar å påhitt om varför han gjorde på ett sätt...

Fortsätter det så här så blir det jag som tar ett snack me chefen imorrn... För tanken är ju att han, jag och min kvällskollega ska sammarbeta på maskinen, men eftersom han redan nu är som han är så tror jag inte att det kommer gå så bra...

Efter lunch idag sa han att jag kunde gå iväg å fika om jag ville, att han kunde köra själv...
Jag sa att han kunde få köra själv men att jag var kvar där å höll lite koll...  Det kunde gått riktigt illa om jag inte var där... 2 ggr missade han att etiketterna var slut, en gång höll han på å göra en översköljning me olja mm mm...
jo tjena att han kan maskine... HA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0