Lite tråkigt

En sak jag tycker är riktigt tråkig är att man måste läsa sig till vissa saker på vänners och släktingars bloggar för att få reda på saker... Att man lixom inte kan få ett telefonsamtal eller något för att få vet a hur dom mår eller vad som händer och sker i deras liv...

Nä det måste man läsa sig till... Riktigt tråkigt... Men så är det...

Idag har jag kört 4 liters maskinen på jobbet å min lärling fick klara sig själv... Eller rättare sagt jag körde 4an å sprang å kolla på 1an samtidigt... Lite jobbigt, så nu är jag helt slut i huvudet...
Blir antagligen likadant imorrn...


Mår lite bättre nu iallafall... Förutom huvudet och nacken, men ja tror nog att jag är lite piggare... Ska iallafall ringa å boka tid hos läkaren någon dag för att ta nya blodprov...

Bokat tid hos naprapat har jag iallafall gjort... kommer en snubbe till jobbet en gång i månaden, så nu har ja bokat in mej en gång i månaden fram till december...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller fullständigt med dej.

2009-03-20 @ 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0