Lilla Emil

Jag och Martin var upp på sjukhuset på förmiddagen och hälsade på Leo och lilla Emil. Carro var kvar på rummet...
Emil var jättesöt och liten... Dom är ju verkligen små, man glömmer så himla fort... Tyckte att han var pytteliten, men han var större än både Felicia och Pauline när dom föddes...
Passade på att ta upp honom ur plastbaljan oxå... Så mysigt att hålla en liten bebis... Härliga grimaser gjorde han oxå...

Ibland vill jag ha ett barn till, ibland inte... Man ska aldrig säga aldrig om man säger så...

Har precis kollat på filmen Marley och jag.. Jag är glad att jag inte såg den på bio, riktigt bra film, men otroligt sorglig...

Tårarna bara rann på slutet... Usch... Men skitbra var den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0