hmmm

Det gick väl lite bättre på jobbet, så psyket behövs nog inte, kanske en terapeut (stavnng?) bara.
Det tråkiga är att cheferna inte lyssnar på oss...
Han som är lärling sa till ena chefen att han tror att han inte klarar jobbet vid linan, och jag sa samma sak till samma chef, att jag tror inte att han klarar det.

Men ändå så ska han vara kvar, 5 veckors tid har han fått på sig att lära sig maskinen... Yeah yeah, vi får se...
Jag kör mitt race som jag alltid kör då jag lär upp någon ny, klarar han inte det så är det inte mitt fel iallafall...

Har varit på min andra fackliga förhandling idag iallafall... Gick bra, inget konstigt... Lite kul var det faktiskt...

Blir ingen gympa idag, min gympa kompis e sjuk, skulle kunna åka själv, men ja täntke ge mej ut å springa istället... Om jag orkar efter maten, annars får det bli imorrn... Hade tänkt mej att jag skulle springa 2-3 ggr i veckan, å sen är ju gympan 2 ggr, men man ska ju inte gå ut för hårt,hehe

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det var rätt svarat, men tyvärr var du inte först in med svaret. Har dock ny bild ute nu, gissa gärna =)

2009-03-26 @ 23:45:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emmabäck

Dildo var bra svar då det är åt samma håll men tyvärr var det felsvarat..

2009-03-27 @ 15:04:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Haha, skrev fel namn som du ser .. =)

2009-03-27 @ 15:05:08
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0