Inte så mycket...

... att skriva, mer än att jag hade en pissdag på jobbet...
Maskinen bråkade en hel del å ingen fattade vad som var fel... En del av maskinen ska sortera ut flaskorna så dom kommer med halsarna uppåt, å där fastnade det massa flaskor hela tiden... Grymt irriterande eftersom man fick springa dit typ hela tiden... Höll på å bli galen...
Sa tom me till Tobbe (kör maskinen brevid) att vore det inte för att jag inte rökte så hade jag gått å tagit en cigg för att lugna nerverna hehe...

Sen när ja kom hem så kom ja inte in genom dörren... Överlåset hade fastnat, så jg fick kuta in genom tvättstugan å larma av, men det gick ju inte... Larmet sänds iväg så fort det blir påverkat...
Så typ 20 sekunder senare ringde telefonen... Då var det bara å säga sin kod så var det lugnt, men även  det irriterande...

Å nu sitter ja på soffan, skulle precis tappa upp ett bad till ungarna, men det kom inget vatten... Fast jag förstog ju på engång att Martin håller på å backspola, men iallfall..

Jo föresten, imorse när vi vaknade så var det strömavbrott oxå...
Så inget kaffe fick ja, funderade ett tag på å tända grillen å koka vatten där, men det hade ja inte hunnit med...

Sen visade det sej att det var strömavbrott på dagis oxå...

Behöver väl inte säga att det inte är min dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0