Brännt fläsk

ajajaj idag har man verkligen brännt fläsket... Har i princip gått runt i bikini hela dagen... Så jäkla varmt å skönt...
Har badat typ 7-8 ggr sammanlagt idag, skitskönt i poolen...
Direkt man går i känns det kallt men sen så är det jätteskönt... Har börjat med att hoppa i från stegen, eftersom poolen inte är så djup så kan man ju inte hoppa rakt ner utan det blir rakt ut och typ magplask, men iallafall,...

Har fått massa färg idag, i olika nyanser av röd, haha...
Även fast man smörjt in sej en massa gånger... Ungarna smörjde vi in massa gånger oxå, men dom blev lite röda oxå, men dom verkar inte besväras av det iallafall så det är bra...
Min rygg bränner riktigt ordentligt men det är nog för att jag satt  å rensade ogräs i landet i bikini,hehe..


Kolla plasket, jag har precis hoppat i,haha



Filli hoppar i


Mysigt


Mamma sitter i min simring


Fick hjälpa henne ur,hihi


Ja jisses vilken härlig dag vi haft...

Nu har ja precis duschat, ska ta å smörja in hela mig sen så kanske det inte bränns så mycket inatt,hehe..


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fina bilder!!!!!!!!!!

2009-06-27 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0