seriöst?!

Nä nu vill jag inte mer, sitter nästan och funderar ut grejjer som jag kan ha som ursäkt för att åka hem och få sova.. Inte för att jag skulle göra det men iallafall.. Är ruggigt trött just nu, men jag vet att det kommer gå över snart, är så varje natt jag jobbar. Att runt 2-3 så är jag super trött så jag skulle kunna somna ståendes. men sen fgramåt 4-5 så blir man lite piggare.

Men det är ändå jobbigt...

Nä det här får vara mitt sista gnälliga inlägg.. Tror jag, bara det att det är jobbigt å vara så trött... hehe..

Men snart blir det nog lite roligare inlägg..

Lite mer bröllopssnack kanske... Ska åka å kika på lite grejjer nu i veckan ju, så då blir det kanske lite bilder oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0