Fredag men inte helg

Idag är det fredag, men det gör detsamma eftersom jag ska jobba hela helgen. Har visserligen kort dag idag, fast vi får se om ja kanske jobbar över lite, beror på hur allt går på dagen och kvällen..
sen har vi valt att köra korta dagar i helgen också. Jag kommer jobba 7-13 eller kanske nån timme längre.. Sen är det bara en vecka kvar till semestern, och den är verkligen eftelängtad just nu, så mycket som man jobbat dom sista veckorna. Behövs verkligen lite vila..


En positv grej med allt jobbande är att man gått ner lite i vikt, inte mycket, kanske 3 kilo eller nåt. Men jag har kommit under en magisk gräns,hehe..
Varför finns det såna gränser som är svåra att komma under?
Oftast en jämn siffra. Jaja nu är jag under den iallafall och ska försöka hålla mej under den.

Nä nu är det dags att köra barna till skola och dagis, och sen hem å äta frukost för att sen dega lite i soffan och sen börja jobba klockan 13...


Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart mamma ♥

Ja, jag hade ju också ställt in mig på att gå över tiden. Jag var säker på att jag skulle få dras med magen i över 40 veckor, men icke då. I stället fick jag en lättare chock när jag fick höra hur mycket tidigare jag skulle ha, än jag väntat mig!

2009-07-17 @ 09:04:14
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0