Felicias födelsedag

Idag fyller min äldsta dotter 7 år. Jisses va fort tiden går.. Kommer ihåg det som igår när jag låg där på förlossningen,hehe.. Men så säger väl alla mammor?!

Fick ila till affären efter jobbet och handla lite grejjer,typ bananer,jordgubbar, maränger, kakor och bullar..
I år är det nog det ända året sen Felicia föddes som jag inte har bakat någonting själv till hennes födelsedag, men jag har bara inte orkat, har ju jobbat som en galning..

Och egentligen skulle jag ju bara ha en dag kvar tills semestern, men nu blev det ju inte så...
Utan det blir två nätter nästa vecka som jag måste jobba, typiskt..
Men men, får ju fyra semester dagar för det, så det känns rätt okej, inte bra, men okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0