Vi startar året med..........

......... vattkoppor...

Hahaha, var iväg med mamma och Johnny till mormor å morfar igår... Felicia har varit lite hängig med huvudvärk och lite förhöjd temperatur,inte direkt feber... Så hon fick stanna hemma...

När vi är påväg hem så ringer Martin och säger att Felicia har fått konstiga prickar och att vi nog måste åka till en läkare... Jag sa att vänta tills ja kommer hem får ja kika...
Å det ser verkligen ut som vattkoppor, å det dyker upp fler och fler små prickar hela tiden...
Så vi börjar året med att hålla oss inomhus... För antagligen så kommer väl Pauline få det om typ 2 veckor eller nåt...

Jaja det är bara att gilla läget...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hmm står i valet å kvalet om jag ska bjuda över er hit...är osäker på om Kim verkligen haft vattkoppor så det vore skönt om han i så fall fick det men på onsdag börjar jag jobba så det vore illa att starta med VAB...hehe men å andra sidan kan ju alltid P vara hemma med honom.....



Vill du så får du gärna komma när jag tänkte efter ;-)

2009-01-02 @ 18:56:47
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella

Hej på er och godfortsättning hörde av mamma att hon har vattkoppor du kan lindra klåda med potatismjöl det bästa som finns så hon ej kliar hål på dom ,Lycka till hoppas nr 2 redan har haft det annars får ni dubbelt upp har martin haft det ?

2009-01-02 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0