Vad hände?

När jag stog och fixade mitt kaffe förut så svischade Pauline förbi köket mot badrummet. Oj va hon var kissnödig tänkte jag...
Men så hörde jag ett misstänkt ljud... Gick dit å kollade, då satt hon framför toaletten å kräktes.. Min lilla stumpa...
Stackarn, usch jag hatar verkligen det här med kräkande, å då är det jobbigt å se sin lilla stumpa sitta där med tårar i ögonen...
Men hon var så duktig som hann springa in till toaletten...
Nu ligger hon på soffan med den orangea fina hinken nedanför sig... Har inte kommit nåt mer iallafall,men lika bra å förbereda sig...

Kommentarer
Postat av: sandra

jamen va härligt.. fruktansvärt att det ska vara att man får sparken för att man är gravid. sjukt löjlig :P

allt bra idag då?

2009-01-13 @ 11:41:50
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0