Trött, tröttare ,tröttast

Ja i den ordningen sitter vi här i soffan, jag är trött, Pauline är tröttare och Felicia är tröttast...
Men så är det ju måndag morgon...
Kommer vara hemma med Felicia idag och imorgon oxå, sen ska jag jobba och Martin är hemma om det behövs..
Pauline har varit lite hängig oxå,så vi får se om hon snart blir prickig oxå...
Men hon får gå till dagis idag, fast bara en stund... Hämtar henne självklart lite tidigare än vanligt eftersom jag är hemma...
Men hon behöver få komma till dagis och sina kompisar, och Felicia behöver lite lugn och ro...
Och jag oxå,hehe...

Idag ska jag roa mej med att vika 4 korgar med ren tvätt,tjohooo...
Det är ju så satans tråkigt så korgarna ställer sej på rad utanför sovrummet... Men det konstiga är att dom stannar där ända tills jag tar hand om det... Skulle vara trevligt om det spökade här, å det snälla spöket tar hand om allt som är tråkigt, dvs vika tvätt och sånt...
Men nu spökar det inte här,så ja får fixa det själv, buhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0