Tar det aldrig slut...

Jag blir galen snart... Kvart i tolv ringde telefonen, det var Felicias fröken som ringde... Felicia hade så ont i magen så hon ville inte ens äta någon lunch utan satt bara i en soffa å tog sig för magen och var blek...
Så det var bara å åka dit å hämta hem henne på direkten...
Nu ligger hon i sin säng i sitt rum å tittar på film...
Tar det aldrig slut???
Har vabbat mer än jag varit på jobbet dom senaste 2-3 månaderna... Å då har ändå jag och Martin delat på vabben...

Stor SUCK!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj!

Låter tufft med allt vabbande men vad gör man som förälder? man har ju inget annat val, sen att det inte e så uppskattat i andras ögon alla gånger bör man inte bry sej om....Vi har haft turen att hålla oss friska här men er tur vänder nog snart ska du se...dom kanske kör hela paketet med allt nu å sen e resten av året friskt. På jobbet e det många av personalen som e sjuka i influensan så vem vet, kanske e min tur snart...blääää



Må så gott å ha en bra helg trots allt

2009-01-23 @ 14:07:12
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0