Städat

Fick nåt jädra ryck förut å städa i köket... Plockade bort allt på bänken och torkade av,  dammsög och skurade golvet, sen fortsatte jag i hallen där det står sjutioelva skor,overaller och jackor huller om buller... Ställde iordning allt och dammsög och skurade där oxå... Sen röjde jag lite i vardagsrummet oxå..
Undrar vad som hände egentligen? För jag hatar å städa... Hehe, men nu är det rent å fintm och luktar gott... Det däremot gillar jag... Synd att det ska vara så tråkigt å få det rent och väldoftande...

Pauline ligger i sängen nu å kikar på tv, inget mer kräk.. Och hon har ätit lite mat oxå, så det var nog bara nåt som skedde imorse... Hoppas jag...

Imorrn ska ja jobba, ser ja faktiskt fram emot... Ska bli skönt å få komma hemifrån lite, även om man självklart älskar sina barn så kan man behöva lite tid ifrån oxå... Å det får man på jobbet... Alltså tycker man om jobbet,hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0