Proppmätt

Har precis smällt i mej min frukost bestående av ägg och bacon, för en som inte är van att äta frukost så blir det stora problem å få i sej all mat som man ska äta enligt GI metoden...
Känner mej proppmätt hela tiden, hoppas bara att det funkar...
Ska bli spännande å väga sig på tisdag då det gått en vecka, vore tråkigt om det inte visar nåt på vågen, men å andra sidan så tar det ju tid å gå ner i vikt...
Så även om det inte visar nåt så fortsätter jag på samma stil...

Har även kollat upp lite gympa pass me friskis å svettis.. Gick på några av deras pass för några år sen.. Och som tur är så finns det ett pass på måndagar här i Ösmo, så det ska jag försöka gå på, ska se om det är någon där som man känner så man får lite press på sig att gå dit, för det behöver jag... Nån som sparkar igång mej..

Fast nu är jag faktiskt riktigt taggad,så det ska bli kul å gå å svettas lite i grupp,haha

Idag blir det promenad igen, fast när det fortfarande är ljust ute,tsss..
Martin slutar ju tidigare idag så då kan jag gå ut å gå direkt när han kommit hem...


Som kvällsmat idag står det sallad på menyn, så det måste jag fixa under dan oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0