Prickar

Imorse så såg jag 3 prickar på Paulines kind, så hon fick stanna hemma med Martin och Felicia medans jag åkte till morfar för att gratulera honom i efterskott...
Svängde förbi claesohlson påvägen dit för martin skulle ha nån mojäng därifrån, som omvandlar vanlig ström till 12 volt... Knappt en enda människa i Haninge, så det var skönt, bara gå in å hämta det man skulle ha, betala å gå ut... Snabbt å smidigt, det gillar jag...

Sen åkte ja till morfar å mormor... Snacka lite en stund, sen gick jag,mamma och Johnny ner till HC å shoppade lite... Där var allt sig likt sen jag var där sist, förutom teknik magasinet som flyttat in i fisk affären... Hehe...

Nu ligger jag på soffan å slappar lite, blev fruktansvärt trött helt plötsligt... Så nu ska ja vila om barna tillåter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0