Kvällsrunda

Det blev en liten kvälls runda för mej idag... Mitt snus höll på å ta slut, å då passar ju en promenad bra...
Bara det att när jag var i affären så kom ja på en massa saker till som behövdes, typ ravioli, ägg, frukt mm mm
så det blev aningens tungt å bära, så halvvägs hem ringde ja Martin så han fick hämta upp mej... Då kändes det som min armar hade blivit typ 10 cm längre,hehe...

Behövde ju få hem lite joghurt å sånt eftersom båda kidsen e hemma nu...

Nä nu måste ja äta nåt... Var absolut inte hungrig när vi åt middag så självklart är man hungrig nu... Blir nog keso med äppelbitar och kanel, det är gott det...

Det som är bra med GI metoden är att man får äta så mycket gott... Men absolut inget socker...
Å snacka om att jag blev stolt över mej själv när jag stog i affären å tänkte köpa en lite sån där chocklad-mars men så gick jag iväg istället... *klappar mej själv på huvudet*

Nä nu måste ja fortsätta titta på allas vår favorit Svamp Bob



Kommentarer
Postat av: nadia

Tycker du min blogg design är fin? , säljer nu header + bakgrund för endast 20 kr! Läs på ''Köpa design to ya blogg?'' , det står 20-50 men det är 20 , nu speciellt erbjudande :D/ nadia

2009-01-12 @ 18:41:47
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0