Hade ju beställt sol

Vad hände? Blev nåt fel med beställningen? Hade ju beställt sol till idag, så jag skulle få en lång å mysig promenad i solen...
Jaja jag tänkte ge mej ut iallafall... Känner riktigt hur det kryper i benen, så det ska bli skönt å komma ut på en längre promenad. Vet bara inte vart ja ska gå riktigt, men det ordnar sej.
Tror jag ska be Martin stå stand by så han kan hämta upp mej sen...
Finns inga riktigt bra rundor och gå här, men fina vägar att gå längs... Men jag tycker det är skittråkigt att gå en bit och sen bara vända och gå tillbaka...
Då går jag hellre bara bortåt så får Martin hämta upp mej sen... Så det blir det nu, ska bara klä på min... Ingen bra idé att gå med morronrock tror jag...

Hade massa unika besökare igår.. Va trevligt, men bara två som skrev nån kommentar... Så sen när blogg.se funkar som det ska så ska jag besöka dom tillbaka...

Alltid trevligt å hitta nya bloggar tycker jag...

Nä nu måste jag ju sluta skriva om jag ska komma ut,hehe


Märker ni att jag drar lite på det??  =)


Kommentarer
Postat av: Carmen

Mysigt med långprommis. Jag vill oxå ut å gå varje dag men det e sååå trist att göra det själv så det blir lixom inte av.

Kan ju alltid gå till å från jobbet om inget annat....



Ha det gott

2009-01-11 @ 11:16:47
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

okej:)



vad kul tack så mycket gör det :)

2009-01-11 @ 13:01:43
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0