Ehh snö

Jahapp nu snöar det igen... TRÅKIGT!!!

Idag ska jag iallafall ge mej ut på en promenad... Blev ingen igår efter middagen, det var ju så mörkt ute då ju... Då vågar man inte gå ensam på promenad,hehe...

Men jag tänkte ta en promenad innan jag hämtar Pauline... Felicia klarar sej själv ett tag, men ja lämnar inte båda barna hemma... Då vet man aldrig vad dom hittar på, dom små ligisterna...

Idag står det fisk på menyn, vad ska man göra med den då?  Har verkligen nada fantasi just nu... Mat e ganska tråkigt egentligen... Men äta måste man ju... Inge bra å ha taskig fantasi när man bestämt sej för att äta nyttigt...

Men som tur är så finns ju internet, där kan man få massa tips och ideér...
Så det ska ja sysselsätta mig med nu, leta recept...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0