Dålig sömn

Hade svårt å somna igårkväll, låg och kollade på dart på eurosport, ehhh fattar ingenting av den "sporten" men jag fastnade framför tvn... Såg ju rätt kul ut...
Har bara kastat pil ett fåtal gånger, en gång senast vi hade pubkväll på jobbet... Med en öl i ena handen å en pil i andra  så frågade ja grabbarna på jobbet hur man gör egentligen.. Sen bad jag dom hålla sig undan för man vet ju aldrig vart fasen pilarna hamnar...
Hade inte direkt räknat med att träffa själv dart tavlan, men jag träffade i lilla rinden utanför den i mitten, så grabbarna blev ju lite impade, nästa pil satt oxå på tavlan... På trippel 20, och den tredje å sista pilen satt i golvet... Hahaha...
Men dom trodde för ett ögonblick att jag var grym på dart å att jag bara låtsades att jag inte kunde,hihihi...

Sen kastade jag inge fler pilar, man måste ju tänka på allas säkerhet lixom...

Idag ska kanske jag och Pauline åka till min morfar som fyllde år igår... Fåse hur vädret ser ut lite senare på dagen...
Just nu set det skittråkigt å halt ut ute...

Vad tyckte ni om let´s dance föresten?

Jag hejjar på Samuelsson, tyckte han såg grym ut där på dansgolvet, helt klart otippat... Den som förvånade en mest om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0